SRA SM niinisalo 7-8.8.2010

Mitä, missä ja milloin? Kuka ja kenen kanssa?
Eli kaikki keskustelu kisareissuista...

Valvojat: Miccos, Jii

Re: SRA SM niinisalo 7-8.8.2010

ViestiKirjoittaja d-light » Pe Heinä 02, 2010 19:35

Maksettu.

Se auto asia pitää ratketa 11.7 koska seuraavalla viikolla joudun ilmoittamaan RUK:lle auton nouto-ajan ja kärrin tarpeen.

Oon edelleen caravelle+kärri kannalla.
Kenen auto lähtee 2 autoksi, jos raati äänestää sen puolesta?

Tähän perään jokainen laittakoot kumpaa kannattaa.

1. Caravelle+ kärri
2. Caravelle + hlö-auto.
Fast is fine but accuracy is final!
d-light

ViestiKirjoittaja JMW » Pe Heinä 02, 2010 19:56

Tuo caravelle+kärri olisi ihan loistava vaihtoehto, JOS paikan päällä (ampuma-alueella) on sellaiset maastot että kärrin kanssa pääsee pyörimään. Jos mennään rasteille pelkällä pakulla kaikki kamat mukana niin v-tun ahdasta siellä autossa on.

Multa löytyy kanssa hyvä koppakärri, joten sen suhteen ei olla riippuvaisia PV:n kärristä. (kai PV:n autolla saa siviilikärriä vetää?)

Kuitenkin, itse olen ehkä toisen auton kannalla caravellen ja kärrin lisäksi jos vain joltain auto joutaa, mun kaara ei ole käytettävissä tällä reissulla. Mites esim. Pala, joutaisko kúbelwagen SM-reissulle kakkosautoksi? Kulut toki korvataan.
"When you have to shoot...Shoot! Don't talk."
JMW

ViestiKirjoittaja KGB » Pe Heinä 02, 2010 21:38

Niin ja mulla on kanssa koppakärry.... tosin ei NIIN hyvä kuin JMW:llä mutta kuitenkin.

Ja JMW:n kommentti että JOS siellä voi liikkua auto+kärri niin ehdottomasti se vaihtoehto, mutta mutta..... entä jos ei ??
Jos me saataisiin se intin bussi + normi pakettiauto joltain, olis paras vaihtoehto koska paikanpäällä voi pakussakin mennä tarvittaessa vaikka 4 henk.

Mun mielestä PV:lle voi ilmoittaa että bussi otetaan ja jos kärriä tarvitaan niin kaks on jo tarjolla.
Katotaan ja kysellään toista auto, olkoonkin sitten h-auto tai p-auto......
"Eikä minkäänmaalainen kommunisti lukeudu ihmiskunnan jäsenyyteen. Jäsenkirjan hinta on 2 - 3 askelta taaksepäin DARWINin kehitysopin asteikolla..!" -P.T Kekkonen
KGB

ViestiKirjoittaja FTR » La Heinä 03, 2010 11:22

Ei ole vielä (lyhyellä) SRA-SM -uralla tullut paikkoja vastaan, missä kärrin kanssa pärjäisi kunnolla. Mettässähän harjoitusalueet yleensä on, eivätkä ole suunniteltu kymmenien autojen ees taas kruisailuun. Joten en lähtisi sen kanssa sinne kikkailemaan.

Kuten Haminassakin sanoin, että jos raati päättää mennä yhdellä autolla, niin minä lähden sitten omalla. Onpahan ainakin tilaa :twisted:
FTR

ViestiKirjoittaja d-light » Ti Heinä 06, 2010 17:55

Kävin tarkastamassa PV:n caravellen. Pitkää mallia. eli takaloosteri on n. 1m pituinen.

Uskoisin etä sillä mahutaan kisapäivän liikumiset ilman kärriä. Kärriin leiri ja varakamat ja kärri muonituspaikalle päiväksi.
Ruokiksella voi sitte tankata kärristä paukkuja yms.
d-light

ViestiKirjoittaja FTR » Su Heinä 11, 2010 23:29

Näköjään tankataan haulikon paukkuja :shock: TA-kiväärillä ammutaan kahta jantteria ja yhtä kiekkoa. Haulikolla taisi olla jotain kolme rastia - lukekaa ite, mulla on pää aika sumee tän viikon piikkarilajin kisojen takia.

Eli SM:ien kuvaukset on julkistettu. Niissä olisi kyllä kannattanut panostaa oikeinkirjoitukseen ja yhtenäiseen ulkoasuun :x
FTR

ViestiKirjoittaja JMW » Ma Heinä 12, 2010 11:34

Tuolla SRA SM 2010 rastikuvaukset pdf:nä nipussa:

http://www.youshare.com/Guest/02669c0dbeeb9696.pdf.html

...Tarttis paukkuja alkaa haalimaan pikkuhiljaa, viikonlopun pyöräilyshortsikisoissa meni 400 kuulaa. :shock:
"When you have to shoot...Shoot! Don't talk."
JMW

ViestiKirjoittaja d-light » Ma Heinä 19, 2010 09:31

PV:tä on nyt varattu caravelle: nouto pe klo9-10
Iso on pyydetty, mutta lopullinen koko selviää vasta noudettaessa. palautus ma 8:00 mennessä.
d-light

ViestiKirjoittaja d-light » Ma Heinä 26, 2010 09:14

Mikäs on autotilanne?
Lähteekö pelkkä caravelle, ja ottaako joku oman auton? ketä noudetaan mistäkin?

Alustava noutojärjestys:
Pousi (hakee auton)
Kuoppamäki
Sihvola
Kokkola
Liiri
Kurki
Westman
Palander

Onko kimppahaulikoita? vai rahtaako kaikki oman? tai taa aseet olla Winsuja , Remareita ja 1 saiga.
d-light

ViestiKirjoittaja KGB » Ma Heinä 26, 2010 19:50

d-light kirjoitti:Mikäs on autotilanne?
Lähteekö pelkkä caravelle, ja ottaako joku oman auton? ketä noudetaan mistäkin?

Alustava noutojärjestys:
Pousi (hakee auton)
Kuoppamäki
Sihvola
Kokkola
Liiri
Kurki
Westman
Palander

Onko kimppahaulikoita? vai rahtaako kaikki oman? tai taa aseet olla Winsuja , Remareita ja 1 saiga.

Minut saa hakea koti pihalta.
Ja kimppahaulikko käy kyllä, mutta mielellään remari....

Ja sinällään ei ole mitään väliä mistä ajellaan, mutta kyllähän lyhyin matka Niinisaloon on ajaa tästä meidän kautta eli minut ja Sami haettais viimeisenä......
"Eikä minkäänmaalainen kommunisti lukeudu ihmiskunnan jäsenyyteen. Jäsenkirjan hinta on 2 - 3 askelta taaksepäin DARWINin kehitysopin asteikolla..!" -P.T Kekkonen
KGB

EdellinenSeuraava

Paluu Kilpailut