SRA SM niinisalo 7-8.8.2010

Mitä, missä ja milloin? Kuka ja kenen kanssa?
Eli kaikki keskustelu kisareissuista...

Valvojat: Miccos, Jii

Re: SRA SM niinisalo 7-8.8.2010

ViestiKirjoittaja d-light » To Huhti 29, 2010 10:45

2 varmaa korttia on, jos karsinnat suo. Tarkotus on nimen omaan jakaa ajovuoroja. (mä nykahan taas kisan jälkeen 10min liikkellelähöstä perinteisesti)
Fast is fine but accuracy is final!
d-light

ViestiKirjoittaja FTR » To Huhti 29, 2010 13:47

B-lupa on voimassa iän ikuisesti - ainakin ressuna ajettu. Näin ainakin mulle on sanottu silloin sen ajoin.
Kaikkihan ei millään mahdu yhteen autoon, siis silleen kunnolla. Joten kaikki kulut varmaankin tasataan kaikkien lähtijöiden kesken?

Näköjään maksut on maksettava 1.6. mennessä :x Eli jos piiri/piirit maksaa kaikista paikoista, on sinne sitten kaivettava tarpeeksi lähtijöitä vaikka mistä - jos tulee perumisia.
FTR

ViestiKirjoittaja comapin » Pe Huhti 30, 2010 20:26

FTR kirjoitti:B-lupa on voimassa iän ikuisesti - ainakin ressuna ajettu. Näin ainakin mulle on sanottu silloin sen ajoin.
Kaikkihan ei millään mahdu yhteen autoon, siis silleen kunnolla. Joten kaikki kulut varmaankin tasataan kaikkien lähtijöiden kesken?

Näköjään maksut on maksettava 1.6. mennessä :x Eli jos piiri/piirit maksaa kaikista paikoista, on sinne sitten kaivettava tarpeeksi lähtijöitä vaikka mistä - jos tulee perumisia.

Mulle sanottiin sillon kun minä ajoin sen B-luvan että se on voimassa ainoastaan 3v jos ei ole ajoa.
Tuossa B-luvassa on muistaakseni ollu jotain ongelmia jos se on ajettu KarPassa nimittän kun ne ei sieltä laita PV:n verkkoon sitä lupaa, eli se ei näy tuolla RUK:n koneilla, kumma sinänsä kun ovat samassa verkossa. (näin kävi mulle kerran)
Sami vois soitella huvikseen tuonne aluetoimistoon ja kysästä sieltä.
comapin

ViestiKirjoittaja d-light » La Touko 01, 2010 12:31

Coman kanssa samoilla linjoilla .. 3v voimassa, jos ei oo ajoa. (merkattua ajoa)
Vekaran ajot ei 2v sitte näkyny RUK:lla.

Sen takia tarviinki tiedon ajoissa (juhannus) että PV kerkee tarvittaessa setvimään sotkunsa.
d-light

ViestiKirjoittaja d-light » To Touko 06, 2010 07:14

Jos joku meinaa perua SM osalistumisen ni nyt on viimehetket käsillä.

Maksut pitää olla liitossa 1.6 mennessä
Jos vielä emmit, niin ilmoita perumisesi 15.5 mennessä tähän ketjuun.

15.5 perumiseen pitää olla lääkärin todistus, mikäli kaikki piirin paikat ei täyty. (maksu peritään takaisin)
d-light

ViestiKirjoittaja KGB » Su Touko 30, 2010 23:38

Arvoisat kanssakilpailijat !!!

Niinisalon SRA SM-kilpailun karsintoihin osallistuvat henkilöt ovat varmasti tietoisia mahdollisesta telttamajoituksesta kilpailupaikalla.
Eihän telttailussa sinällään mitään vikaa ole, mutta kun täällä ja tänään emme voi tietää kisa-aikana vellovasta ilmankosteudesta niin olen tällä päivämäärällä ratkaissut mahdollisen kosteus ongelman pois huolenaiheista.

Viime vuoden SRA SM:en onnistuneen(??) majoitus ratkaisun innoittamana olen (kysymättä oikeastaan keneltäkään) varannut koko piirin edustajien (8 henk.) käyttöön mökin kaikilla mukavuuksilla sopivan matkan päästä kilpailupaikasta.

Siis lopullista kilpailupaikkaa en tarkkaan tiedä, mutta varaamani mökki sijaitsee noin 4km päässä Niinisalon varuskunnan sotilaskodista, joten uskaltaisin epäillä että ampuma-alueellekaan ei ihan hirveästi matkaa tule.

Linkki http://www.kankaanpaandemarit.fi/5 mökistä.
Ja kun tietty hintaa joku kuitenkin tiedusteleen, niin nettisivujen mukaan 190€ vkl joten 25e/per lärvi.
Ellei joku mukaan lähtijä halua mökkimajoitusta vaan teltassa koisaaminen vie voiton, niin sitten hinta hiukan tietysti nousee nukkujaa kohti.

Karsinnoiden vielä ollessa kesken pidäntän silti itselläni oikeuden yhteen paikkaan mökissä vaikken karsinnoista selviäisikään. Lähden sitten vaikka kuvaamaan ja lärvejä vetämään. Enkä usko että ongelmia tuottaa tuohon mökkiin sijoittaa 1 tai 2 ylimääräistä......

Lisää asiasta voi tiedustella allekirjoittaneelta !!!
"Eikä minkäänmaalainen kommunisti lukeudu ihmiskunnan jäsenyyteen. Jäsenkirjan hinta on 2 - 3 askelta taaksepäin DARWINin kehitysopin asteikolla..!" -P.T Kekkonen
KGB

ViestiKirjoittaja JMW » Ma Touko 31, 2010 00:31

KGB kirjoitti:Arvoisat kanssakilpailijat !!!...

Loistavaa toimintaa!

Luulisin, ettei kukaan lähtijöistä ole tuota vastaan ja 25 egeä on aika pieni raha maksaa hyvästä majoituksesta, saunasta ynnä muista mukavuuksista, joita telttamajoitus ei ihan välttämättä tarjoa...

Hyvähyvä!
"When you have to shoot...Shoot! Don't talk."
JMW

ViestiKirjoittaja d-light » Ma Touko 31, 2010 20:30

Pointsit kimmolle. Mallikasta toimintaa.
d-light

ViestiKirjoittaja FTR » Ti Kesä 01, 2010 21:26

Hyvä Kimmo :!:

Vartin kuuklailun jälkeen olettaisin ampuma-alueen olevan:
http://maps.google.com/maps?ll=61.888333,22.461944&spn=0.01,0.01&t=m&q=61.888333,22.461944
FTR

ViestiKirjoittaja KGB » Pe Kesä 11, 2010 05:46

Öööö... Oliko tarkoitus ilmoittaa se Haminan viimeisen karsintakilpailun päivä jossain aikataulussa, vai onko mulla menny TAAS joku juttu ohi ajatusten ?????
"Eikä minkäänmaalainen kommunisti lukeudu ihmiskunnan jäsenyyteen. Jäsenkirjan hinta on 2 - 3 askelta taaksepäin DARWINin kehitysopin asteikolla..!" -P.T Kekkonen
KGB

EdellinenSeuraava

Paluu Kilpailut