Kirjoittaja d-light » Su Huhti 28, 2013 16:11
Pitänee tehä pieni tarkennus. jaloille tulee alkuu merkityt paikat. Ilman aloituksen tuomaa DQ riskiä.(kaikilla ruumin rakenteilla)
Kompilla minäkin ammun. sen takia laitoin kisat ny jo nettiin, et kukaan ei voi sanoo et o liian vaikeeta eikä pysty ampumaan tai ei oo hihnaa. Laittakaa ne aseet SRA kuntoo ja menkää treenaaman. ei se sen vaikeempaa oo. Eihän noissa rasteissa ny mitään kummallista oo. Ne mittaa aseenksäsittelytaitoa ammunna lisäksi kuten lajin perusajatus on. (sääntökirjan alussa lukee) Rasteissa on myös huomioitu kalustoerot, ja koitettu tasata niitä. (ei lue sääntkjirjassa, mutta on liiton suositus mm. SM:ssä)
Mun näkemyksen mukaan kisojen pitää olla just tällasia SRA;ssa. IPSC on sitte erikseen. Jos mun järjestämät kisat ei kelpaa, ni ne toki voidaan korvata jonku muun tekemillä kisoilla. (ei oo tunkua ollu) Rastit o kuiteski kaikille samat, ja ne on ainakii riitävän ajoissa treenaamista ajatella. karkeesti aikaa on n. 3kk
Tuolla ei tällä kertaa tarvii ryömiä, kontata, raahata reppua, heittää kranaattia, eikä ees aseenvaiitoja. Lamppuakaan ei tarvii. tms. Eli aika perus kisat. Senku vaan ampuu ja vaihtaa lipasta. (jos noita sitte taas seuraavan kerran, ku mun tarvii pitää kisoja)
Fast is fine but accuracy is final!