SRA SM niinisalo 7-8.8.2010

Mitä, missä ja milloin? Kuka ja kenen kanssa?
Eli kaikki keskustelu kisareissuista...

Valvojat: Miccos, Jii

Re: SRA SM niinisalo 7-8.8.2010

ViestiKirjoittaja d-light » Pe Heinä 30, 2010 06:32

Vuoden eka kisa määrää yhdistyksen (ja piirin) jota edustaa.
Eli samasta syytä Vares, kuin SM karsintoihin osallistumattomuus.

Jos mukaan lähet, ni ois varmaan hyvä ilmoittaa kisanjärjestäjälle että oltas samassa ryhmässä, jos samalla autolla mennään. (tiijä sitte onko mahollista, yleensä ryhmät on piireitäin)
Fast is fine but accuracy is final!
d-light

ViestiKirjoittaja larppa » Pe Heinä 30, 2010 13:20

Juttelin järjestäjän kanssa tänään ja yhdistyksellä ei ole niin väliä kuulemma, joten annoin sinne HamRes'n johtuen pienestä "epäreiluudesta" jota HelResp piirijoukkuevalinnoissaan harjoittaa (ups ja res paikat).
Jos tällä on väliä loppukädessä ja siitä valitusta tulee niin otan tietty vastuun asiasta.

Kysyi myöskin että missä ryhmässä haluan olla joten yo syystä valitsin Kymen piirin.

Jollei mökkiin sujuvasti mahdu niin ainahan on telttamahdollisuus tai sitten Matukan takapenkki nurin ja paksiin pötkölleen, testattu on, ei paskempi paikka...voittaa näreen juuressa nukkumisen ainakin sateella.

Niin ja tietty sit mullakin saattaisi olla TA kivääri tarvetta, riittääkö paukkuja/aseita lainaksi asti ?
Voin toki kysäistä kaverilta jotain luikkua lainaksi tai sitten ammun Arskalla ja rautatähtäimillä.... :mrgreen:

Järjestäjä-jamppa kertoi että Niinisalossa kuulemma pääsee sujuvasti autoilla rastien läheisyyteen eli tiet on hyvät, pisin kävelymatka taisi olla 80m rastille P-paikalta. Siirtymiä tulee sitten useita >1km. Eli hlö-autotkin kulkee siellä sujuvasti kuulemma.
larppa

ViestiKirjoittaja KGB » Pe Heinä 30, 2010 18:00

larppa kirjoitti:Jollei mökkiin sujuvasti mahdu niin ainahan on telttamahdollisuus tai sitten Matukan takapenkki nurin ja paksiin pötkölleen, testattu on, ei paskempi paikka...voittaa näreen juuressa nukkumisen ainakin sateella.

Paikan päällä nähdään mökki ja jollei sinne mahdu niin ulkosaunarakennuksessa on myös yöpymis mahdollisuus. Eli kyllä sinne jotenkin mahtuu. Peitot ja tyynyt saattavat kuulemma loppua kesken ja lakanathan on jokaisen tuotava itse, mutta minä ainakin meinasin ottaa vain makuupussin...... tai katsotaan nyt..... ;)

larppa kirjoitti:Niin ja tietty sit mullakin saattaisi olla TA kivääri tarvetta, riittääkö paukkuja/aseita lainaksi asti ?
Voin toki kysäistä kaverilta jotain luikkua lainaksi tai sitten ammun Arskalla ja rautatähtäimillä.... :mrgreen:

Ja TA-rasti on niin onnettoman surkea, että minäkin taidan ampua tuolla omalla louskulla sen (jos se nyt vaan pelaa...)
"Eikä minkäänmaalainen kommunisti lukeudu ihmiskunnan jäsenyyteen. Jäsenkirjan hinta on 2 - 3 askelta taaksepäin DARWINin kehitysopin asteikolla..!" -P.T Kekkonen
KGB

ViestiKirjoittaja larppa » La Heinä 31, 2010 11:34

hieno homma, voin suosiolla ottaa tuon ulkosaunarakennuksen kun oon sen verran herkkäuninen... ellei tietty jannut meinaa saunoa koko yötä ;)

Miten jengi tekee ruokailun kanssa; syöttekö järjestäjien tarjoaman aamupalan, lounaan ja päivällisen ?
Nimittäin mun tarttee maksaa kisasetti maanantaina viimeistään ja tarttis tietää otanko nuo mukaan siihen, meinaan vaan tuon kulkemisen kanssa aamuvarhaisella peli- ja ruokapaikoille jne.

Sitten vielä lähtö (Karhulasta); kuka tulee mun kyytiin ja mitä kautta ajellaan ?
4 jamppaa matkaa mukavasti autossa mutta tavaratila on rajallinen.
larppa

ViestiKirjoittaja FTR » La Heinä 31, 2010 11:51

Syömme järjestäjän "tarjoamat" ruoat.
FTR

ViestiKirjoittaja d-light » La Heinä 31, 2010 12:35

Missäs pala asuu?

Jos Coma ja miccos poimii mut kyytiin ja haetaan vaikka Kurki. Larppa vois hakee Palan ja JMW:n sit mylsälle ja kamojen tasaus yms. siitä sitte caravaaninan eteenpäin.

PMR:t vois varata autoihin.

Iltamakkarat ja kaltsun jokainen tuo ite. vesi kannuja tarvitaan jokunen. Mulla ja JMW:llä on 2kpl 5L kannuja ja miccosilla joku.
d-light

ViestiKirjoittaja JMW » La Heinä 31, 2010 12:43

d-light kirjoitti:Missäs pala asuu?

Jos Coma ja miccos poimii mut kyytiin ja haetaan vaikka Kurki. Larppa vois hakee Palan ja JMW:n sit mylsälle ja kamojen tasaus yms. siitä sitte caravaaninan eteenpäin.

Oli Palan ja Anssin kanssa tossa juttua, jos me kolme kokoonnuttaisiin siihen meille niin meidät olisi sitten helppo noutaa siitä samasta paikasta kerralla. Aikaa säästyisi hieman kun ei tarttis koukkia joka paikkaa erikseen. Kärriä ei nyt sitten taideta tarvia vai?
"When you have to shoot...Shoot! Don't talk."
JMW

ViestiKirjoittaja d-light » La Heinä 31, 2010 13:02

Mun mielestä kärryä ei tarvii.

Jos me sitten haetaan bussilla teidät. samalla nähään kärryn tarve, kun on 6 ukon kamat kasassa.
Jos larppa ajaa suoraan mylsälle, ja kokoonnutaan siellä.
d-light

ViestiKirjoittaja larppa » La Heinä 31, 2010 15:05

tämä sopii mulle, eli ajelen Mylsälle. KGB ja/tai FTR; annatteko osoitteen jonne tulen ensiksi ?
larppa

ViestiKirjoittaja FTR » La Heinä 31, 2010 15:17

Postia laitettu.

Ollaanko me puhuttu mitään lähtoajasta? Jos ei, niin avaan keskustelun ja ehdotan puoltapäivää.
FTR

EdellinenSeuraava

Paluu Kilpailut