Mökki ok, checked! Sijaitsee Tammisaaressa josta 30km Hankoon ja a-alueelle, eli halutessamme voimme ensin poiketa vaikka mökillä mutta siihen ei välitöntä tarvetta ole.
Kun havaitsette puutetta..... eiku puutteita, ni mulla on pieni löytötavaratoimisto. Meitin autosta löyty sinne kuulumatomia non-issue tarvikkeita jotka ei kuulu mulle eikä papalimalle.
Kiitoksia munkin puolesta koko porukalle, oli kyllä pirun hauska reissu kaikin puolin. Mökkimajoituskin oli hyvällä rauhaisalla paikalla metsän siimeksessä
Meidän kamoja ei siinä autossa pitäisi olla, koko ajan taidettiin liikkua samoilla autokunnilla. Tai sitten en vaan muista...
Kiitos Samille kattavasta koosteesta. Mulla on nyt videota 4,4Gt ja saan viellä JMW:ltä sen kuvaamat. (saako lariltakin?) Veikaan että DVD ei riitä. Jani saa mun matskun ja kuka toimittaa tikua tms, ni jaellaan sitte eteenpäin.
Nopeesti kun tuloslistoja ynnää, ni ei noi AK:t viellä ihan ulkona SRA:sta ole vakiossa. Ainakin omalta osalta pistooli pudotti vähän sijoitusta, ja selkeästi 2 misukkaa pikkasen. (varsinkin kisan pisimmällä rastilla 1M ja 2D ranko ikävästi.) Samoin Haulikon hutilaukaukset ja niiden vaatima patruunan lisääminen maksoi paljon. Pitänee treenata liikkeestä ampumista lisää.