30.3.14 haminan osakilpailu

Mitä, missä ja milloin? Kuka ja kenen kanssa?
Eli kaikki keskustelu kisareissuista...

Valvojat: Miccos, Jii

Re: 30.3.14 haminan osakilpailu

ViestiKirjoittaja JMW » Ti Huhti 01, 2014 20:07

Otetaan seuraavassa kokouksessa asia käsittelyyn jos vielä ajatuksia/tarvetta on. Nykyisten kiintiöpaikkojenkin vuoksi sääntöjä täytyy päivittää anyway.
"When you have to shoot...Shoot! Don't talk."
JMW

ViestiKirjoittaja FTR » Ti Huhti 01, 2014 20:19

Hehee. Vielä täällä :o

Jos ja kun pieniä viilaustarpeita sääntöihin tulee (tai joku nyt muuten vaan haluaisi muuttaa jotain kohtaa), niin olisiko ihan hullu ajatus pistää tänne vaikka joku äänestys niistä? Olkoot sitten vaikka neuvoa antava kansanäänestys :)
Minäkin aina kaikkea mietiskelen, mutta eihän mulla ole mitään hajua, haittaako joku minun mielestäni epäkohta sitten ketään muuta ollenkaan. Ja päinvastoin.

Nyt sammuu kone ihan oikeasti....
FTR

ViestiKirjoittaja d-light » Ti Huhti 01, 2014 20:28

tosta karsintojen laskemisesta.
jos ampuja ampuu 4 osakisaa joista 3 avoimessa, lasketaan musta 3 parasta osakisaa. ihan kuin muillakin. Saattaa se ampua sen vakiokisan paremmin ku esim. avossa, jossa tulee aserikko. Enemmistö kisoista määrää sitten aseluokan. jos ampuu 2 vak ja 2 avo, ni vakioon lasketaan 2 kisaa ja vastaavasti avoon 2avo+1vak. tuo syksyn kisan on sikäli hankala jos haluaa vaihtaa aseluokkaa. Mun puolesta voidaan ampua vaikka tammikuun paukkupakkasissa eka karsinta, jos joku sen kisan suostuu silloin pitämään, ja lisäsksi tuon syksyn PM kisan.
Mä en näkis muuta sääntöpäivitys tarvetta ku että Res puolelle 2vak ja 2 avopaikkaa, ja loput jakoon sijoitusten mukaan.
Fast is fine but accuracy is final!
d-light

ViestiKirjoittaja JMW » Ti Huhti 01, 2014 20:33

Muuten hyvä, mutta jos mennään täysin sääntöjen mukaan, tuo ei ole sallittua. Noinhan se ennen oli, en nyt kyllä muista miksi se muutettiin nykymuotoon. Allekirjoittaneella ei ole mitään kumpaakaan vaihtoehtoa vastaan.

Paitsi tuosta aserikosta: se on ihan sama tuleeko se karsinnoissa/SM-kisoissa/missä vaan, se on ampujan suru siinä kohtaa.

Sana on kuitenkin vapaa sääntömuutosehdotuksia koskien. Vaikka yleiseen keskusteluun äänestyksiä/keskustelua, tai sitten luodaan hommalle ihan oma osio.
"When you have to shoot...Shoot! Don't talk."
JMW

Edellinen

Paluu Kilpailut